It's Good to be Green! #2

10 maart 2017 - Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk

Op deze poster staan alle namen van de kinderen in de klas. Voor privacy redenen heb ik ze hier verwijdert en alleen de voorletter laten staan. Bovenaan staan de data van de afgelopen maandagen van af het begin van het jaar. Aan het eind van elke dag worden er rode en gele stickers geplaatst bij de kinderen die een rode of gele kaart gekregen hebben. De kinderen die de hele week 'groen' zijn gebleven krijgen op de vrijdag een groene stip achter hun naam. Op vrijdag is de laatste uur van de dag gepland als 'Golden Hour'. Leerlingen hebben dan een uur (realistisch gezien 45 min) om zelf te beslissen wat ze willen doen. Voor elke gele en rode kaart dat de leerlingen ontvangen hebben moeten ze 5 minuten aan de kant zitten. Ze kunnen dus maximaal (5 x 5) 25 minuten aan de kant zitten.
Tijdens de afgelopen twee weken is gebleken dat de kinderen in mijn klas vooral kiezen om spelletjes te spelen in de klas. Zo heb ik de eerste keer met een groepje Monopoly gespeeld en heb ik de tweede keer UNO gespeeld met een meisje.

It's Good to be Green! #2

Deze foto werd gemaakt op 10 maart 2017 in Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk met een Apple Iphone 7.