Register!

7 april 2017 - Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk

Voila! Dit het het boek waar wij twee keer op een dag de presentie in aantekenen. De lijst met namen die links onder elkaar staan heb ik voor nu maar even verwijderd… bovenaan staan steeds de verschillende weken met bij elke dag twee hokjes naast elkaar. Als leerkracht begin je iedere ochtend, nadat de bel is gegaan, met 'Good morning Peter…' 'Good morning miss Oosthuizen' en vervolgens zet je een streepje achter zijn naam bij de juiste datum. Zo werk je de hele lijst af. Bij kinderen die niet aanwezig zijn zet je een cirkel. wanneer zij een paar minuten later toch nog binnen komen zet je een L (voor Laat) in de cirkel. Bij ons in de register is te zien dat we twee kinderen hebben die al lange tijd afwezig zijn. een daarvan is verhuisd en de ander is momenteel voor zijn veiligheid over gebracht naar een pleeggezin in Birmingham, we verwachten hem aan het eind van het jaar wel terug.
Wanneer je klaar bent met het afnemen van de register is er een leerling die het naar de front-office brengt.

Register!

Deze foto werd gemaakt op 7 april 2017 in Stoke-on-Trent, Verenigd Koninkrijk.