Nog maar 2 dagen...

20 februari 2017 - Wapenveld, Nederland

Tot zover is vrijwel alles al geregeld voor mijn vertrek. De tentamenweek is voorbij en de verslagen zijn ingeleverd. Inmiddels zijn de volgende opdrachten al wel bekend en hoop ik die zo snel mogelijk af te krijgen zodat ik volledig kan genieten van mijn stage.

Afgelopen vrijdag was mijn laatste dag op de Katholieke Pabo in Zwolle waar ik studeer. De volgende keer dat ik daar terug kom heb ik een boel nieuwe ervaringen achter de rug en kijk ik misschien wel met een nieuwe blik naar de school. Het was wel een vreemd gevoel om de school zo achter te laten. Het klinkt voor anderen misschien wel vreemd maar toch zal ik mijn school missen voor de volgende drie maanden. Gelukkig denk ik dat er genoeg afleiding zal zijn.

Ik heb helaas al afscheid moeten nemen van een boel van mijn vriendinnen. Gelukkig hebben we erg genoten van onze lunch en gaan we allemaal de komende periode iets doen wat ons echt aanspreekt. De volgende keer dat we elkaar weer in levende wijze zien hebben we waarschijnlijk lange verhalen om elkaar te vertellen.

De laatste paar organisatorische dingen worden inmiddels nog geregeld. Vandaag staat er helaas een tandarts bezoek op de planning en morgen een  bezoek aan de kapper. Verder moet ik vandaag ook langs mijn plekje in Zwolle om de laatste spullen op te halen en alles netjes achter te laten.

Mijn kamer in Wapenveld (bij mijn ouders) is ondertussen een chaos... Alles wat mee moet naar Engeland ligt verspreid over de vloer, in tassen en op mijn bed. Beetje bij beetje komt er een vorm van structuur in. Toch heb ik nog steeds niet helemaal duidelijk wat ik eigenlijk mee moet nemen. Wat neem ik mee voor eten? Wat heb ik uit Nederland nodig en wat kunnen we meenemen voor de mensen in Engeland? Hoeveel kleding, boeken en schoenen heb ik echt nodig? Maar belangrijker nog... Hoeveel past er in mijn auto?

Aankomende woensdag vertrek in met de auto vanuit Wapenveld richting Olst om mijn vriendin op te halen. Vanaf Olst gaan we door naar Rotterdam om daar op de boot naar Hull te stappen. De volgende ochtend, lekker vroeg, zijn we dan echt in Engeland.

Yours truly,

Lara Oosthuizen

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lindsey:
    20 februari 2017
    Hey Lara, wat ontzettend leuk dat je dit gaat doen!! Kijk nu al uit naar je verhalen . Wist eigenlijk helemaal niet dat je met de auto ging, das wel heel nice! Succes met de laatste loodjes nog even!!!
  2. Oupa & Ouma:
    20 februari 2017
    leuk geschreven - laat het goed gaan met jou en alles wat je doet.